مطالب مرتبط:
روایت نزدیکان هیتلر از زندگی و مرگش / درگیری یک صهیونیست با زن هندی سر لباسش! / آیا محیط کاری انسان را به کشتن می دهد؟ / شرایط جوی در سیارات دیگر چگونه است؟
هلاکت 3 نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه
وزیر صهیونیست برای گفتگو درباره جنگ غزه به واشنگتن می رود
اختلافات سران صهیونیست تمامی ندارد؛ این بار «گالانت» از «اسموتریچ» انتقاد کرد
کاهش حمایت صهیونیست ها از نتانیاهو ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-31بين الملل

صهیونیست ها در تنگنای تسلیحاتی


با گذشت نزدیک به چهار ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنایات فراوان رژیم صهیونیستی، این رژیم حتی نتوانسته یکی از اهداف خود را محقق کند و می توان گفت در یک ناکامی مطلق برای رسیدن به دستاوردهای نظامی به سر می برد.

- با گذشت نزدیک به چهار ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنایات فراوان رژیم صهیونیستی، این رژیم حتی نتوانسته یکی از اهداف خود را محقق کند و می توان گفت در یک ناکامی مطلق برای رسیدن به دستاوردهای نظامی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن هانی زاده؛ تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی با این عنوان نوشت: چنین شرایطی ادامه جنگ را برای رژیم صهیونیستی بسیار دشوار کرده و مقاومت نیروهای فلسطینی از یک سو و فشارها و اختلافات داخلی در سرزمین های اشغالی از سوی دیگر، نتانیاهو را در یک مخمصه بزرگ قرار داده است.

بر همین اساس بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اکنون درصدد است با استفاده از نفوذ لابی صهیونیستی در آمریکا و فشار بر اعضای کنگره، آمریکا را وادار به ارسال تسلیحات بیشتر برای رژیم صهیونیستی کند.

البته در طول حدود چهار ماه که از جنگ غزه و جنایات اسراییل می گذرد، واشنگتن تمام توان خود را برای کمک به ارتش رژیم صهیونیستی به کار گرفته و علاوه بر کمک های سیاسی و دیپلماتیک و وتوی تمام قطعنامه هایی که علیه اسراییل در شورای ا


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - تحلیلگر مسائل بین الملل - نتانیاهو - سرزمین های اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در تنگنای تسلیحاتی

صهیونیست ها در تنگنای تسلیحاتی